Γράφει ο Akis Dimarco

Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση της χαμηλού κόστους ισπανικής εταιρείας Volotea, για απευθείας πτήσεις από Γένοβα προς Αθήνα και Σαντορίνη και από Βενετία προς Κεφαλονιά, η εταιρεία πρόσθεσε άλλες 6 νέες συνδέσεις για το ερχόμενο καλοκαίρι! Πιο συγκεκριμένα η εταιρεία προσθέτει στο δίκτυό της:
-Μπάρι-Πρέβεζα, από 26 Ιουνίου κάθε Δευτέρα, και κάθε Πέμπτη από 27 Ιουλίου
-Νάπολη-Πρέβεζα, από 28 Ιουνίου κάθε Τετάρτη, και κάθε Παρασκευή από 21 Ιουλίου,
-Νάπολη-Ζάκυνθο, από 27 Ιουνίου κάθε Τρίτη, και κάθε Παρασκευή από 21 Ιουλίου,
-Βερόνα-Μύκονο, από 27 Μαῒου, κάθε Τρίτη και Παρασκευή,
-Παλέρμο-Κέρκυρα, από 22 Ιουλίου και κάθε Σάββατο,
-Νάντη-Σαντορίνη, από 31 Μαῒου και κάθε Τετάρτη.
Η Volotea συνδέει κάθε καλοκαίρι την Ιταλία, τη Γαλλία και τη Γερμανία με 12 πόλεις της Ελλάδας: Αθήνα, Ηράκλειο, Ζάκυνθο, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Κω, Μύκονο, Πρέβεζα, Ρόδο, Σάμο, Σαντορίνη, Σκιάθο, καθώς και την Αθήνα με Μύκονο, Σαντορίνη, Μυτιλήνη.
Με βάσεις σε Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία, δίκτυο 74 προορισμών και στόλο 19 Βoeing 717 125 θέσεων και 4 Airbus Α-319 150 θέσεων, είναι ιδανική για αεροπορικές συνδέσεις πόλεων μικρού και μεσαίου μεγέθους.
Και όμως από το δίκτυό της απουσιάζει η Θεσσαλονίκη, η 2η μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας! Μήπως θα έπρεπε οι εκπρόσωποι τουρισμού της πόλης, ο Πρόεδρος της ΕΞΘ, ο Πρόεδρος της ΕΞΧ, ο δήμαρχος, οι τουριστικοί πράκτορες και όσοι εμπλέκονται στην τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής, Πιερίας, και της Β.Ελλάδας γενικότερα, να έρθουν σε επαφή με τους εκπροσώπους της Volotea και να προτείνουν συνεργασία για μία ολοκληρωμένη καμπάνια προσέλκυσης Ιταλών και Γάλλων τουριστών από τις μικρότερες πόλεις των χωρών αυτών, με απευθείας εποχικές πτήσεις στη Θεσσαλονίκη, όπως γίνεται κάθε σεζόν στην υπόλοιπη Ελλάδα; Έχουν σκεφτεί πόσο θα συνέβαλλαν στον τουρισμό της περιοχής απευθείας συνδέσεις με Βενετία, Νάπολη, Μπάρι, Παλέρμο, Βερόνα, Τορίνο, Μπορντώ, Στρασβούργο, Μασσαλία, Τουλούζη, κτλ; Έχουν σκεφτεί πόσο νέα ώθηση θα έδιναν κάποιες από αυτές τις πτήσεις και στον εξερχόμενο τουρισμό της πόλης, για περιήγηση στην πανέμορφη Βενετία, στις ομορφιές της Απουλίας και του Μπάρι, Λέτσε, Αλμπερομπέλλο, στην γοητευτική Νάπολη με το Αμάλφι, Σορέντο, Κάπρι, στην εκπληκτική Σικελία, στους δρόμους του κρασιού στη Μπορντώ, στην Αλσατία, κτλ; Δυστυχώς έως τώρα δεν έχουμε δει καμία τέτοια κίνηση, όπως και με άλλες εταιρείες που πετάνε στην υπόλοιπη Ελλάδα και όχι Θεσσαλονίκη, με συνέπεια η Θεσσαλονίκη, η Χαλκιδική και όλη η περιφέρεια Κεντρ.Μακεδονίας να έχουν χαμηλή ζήτηση και αναγνωρισιμότητα στο εξωτερικό σε σύγκριση με την υπόλοιπη χώρα. Διότι μπορεί σαν την Χαλκιδική να μην έχει, αλλά αυτό έχει αποδειχτεί έως τώρα περισσότερο επιχείρημα για εσωτερική λαϊκή κατανάλωση, παρά περίτρανη απόδειξη της τουριστικής ελκυστικότητας του προϊόντος.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments