Οι τελευταίες εξελίξεις στο σίριαλ που ξεκίνησε στη Θεσσαλονίκη για το αν θα πρέπει να ολοκληρωθούν ή όχι τα έργα αναβάθμισης και επέκτασης του διαδρόμου 10/28 στο αεροδρόμιο “Μακεδονία” λένε πως τα έργα θα ολοκληρωθούν. Αυτό διαβεβαίωσε χτες σε συνέντευξη τύπου στη Θεσσαλονίκη ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος ισχυρίστηκε πως αν τα έργα δεν ολοκληρωθούν, η χώρα μας θα πρέπει να επιστρέψει τα κονδύλια που πήρε από την Ευρωπαϊκή Ένωση τα οποία προσεγγίζουν το ένα δισεκατομμύριο.

Θυμίζουμε πως την ακύρωση των έργων ζήτησε η Fraport η οποία προφανώς δεν θέλει να μειωθούν τα έσοδα της κατά τους τέσσερις μήνες που το αεροδρόμιο θα λειτουργεί με περιορισμένες δυνατότητες. Μάλιστα για να το πετύχει, στελέχη της επισκέφθηκαν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού φορείς της πόλης, τους οποίους προσπάθησαν να ξεσηκώσουν κατά των έργων, προβάλλοντας σενάρια καταστροφής ώστε όλοι μαζί να ζητήσουν την ακύρωση των έργων. Προφανώς δεν τα κατάφερε.

Ωστόσο αντί να ασχολούμαστε με την διαχείριση αυτής της περιόδου , αντί να συζητάμε και να ζητάμε την έγκαιρη αν όχι γρηγορότερη ολοκλήρωση των έργων, μπλέξαμε σε μια ακόμη ατέρμονη κόντρα με πολιτικές διαστάσεις, ενώ επί της ουσίας δεν έχει τέτοια χαρακτηριστικά. Έτσι οι αεροπορικές εταιρείες ακόμη περιμένουν σαφή ενημέρωση για το πότε αρχίζουν και πότε τελειώνουν τα έργα και ποιες οι ακριβείς δυνατότητες του αεροδρομίου κατά τη διαρκεί του τετράμηνου των έργων, ώστε να κάνουν τον προγραμματισμό τους.

Στο μεταξύ η Fraport που απογοήτευσε από την μέχρι τώρα διαχείριση των αεροδρομίων καθώς αυτή ήταν κατώτερη των προσδοκιών, ίσως να απογοητεύσει ακόμη περισσότερο τον Οκτώβριο όταν είναι να ξεκινήσουν τα έργα αναβάθμισης και επεκτάσεις των 14 αεροδρομίων που ανέλαβε, προϋπολογισμού άνω των 400 εκατομμυρίων ευρώ.

Στην ανακοίνωση που εξέδωσε προχθές για να απαντήσει στις αιτιάσεις του Υπουργού Μεταφορών ότι είναι εκτός χρονοδιαγραμμάτων αναφέρει επί λέξη: “Δεν υπάρχει καμία καθυστέρηση στην υλοποίηση των έργων ή στον προγραμματισμό της Fraport Greece. Τα έργα όμως μπορούν μόνο να ξεκινήσουν αφού πρώτα εγκριθούν από το Υπουργείο και τα 14 Master Plans που έχει ήδη καταθέσει η Fraport Greece”.

Τι σημαίνει αυτό; Είναι ένα παραθυράκι για την καθυστέρηση έναρξης των έργων;

Ο Οκτώβριος είναι κοντά…

 

 

 

 

 

 

 

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments