Όταν πριν από δυο ακριβώς χρόνια (Ιανουάριος 2015), λόγω χρόνιας κακοδιαχείρισης και πολιτικών παρεμβάσεων έκλεισαν οι Κυπριακές Αερογραμμές (Cyprus Airways), οι εγχώριοι συνδικαλιστές και πολιτικάντηδες, προέβλεπαν περίπου το τέλος του κόσμου. Ότι δηλαδή θα καταστραφεί ο Κυπριακός τουρισμός, ότι το νησί θα αποκοπεί από τον υπόλοιπο κόσμο και ότι τα μεγάλα συμφέροντα θα επέβαλαν δυσβάσταχτα εισιτήρια με τα οποία μόνο οι πλούσιοι θα μπορούσαν να ταξιδέψουν.
Μόλις δυο χρόνια μετά, συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Hermes Airports, της εταιρείας που διαχειρίζεται τα δυο αεροδρόμια της Κύπρου σε Λάρνακα και Πάφο, το 2016 σημειώθηκε σημαντική αύξηση του αριθμού των επιβατών ενώ ενισχύθηκε περαιτέρω η συνδεσιμότητα της Κύπρου.
Συγκεκριμένα, το 2016 διακινήθηκαν συνολικά 8.974.163 επιβάτες, καταγράφοντας αύξηση 18%. Στο αεροδρόμιο Λάρνακας καταγράφηκε αύξηση 24,5% και στο αεροδρόμιο Πάφου 2,6%. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Hermes Airports, οι σημαντικότερες αυξήσεις καταγράφηκαν από τις αγορές της Ρωσίας (+47%), του Ηνωμένου Βασιλείου (+13%), της Ελλάδας (+14.5%) και του Ισραήλ (+47%).
Επιπλέον, το δίκτυο των κυπριακών αεροδρομίων εμπλουτίστηκε ακόμη περισσότερο με τη δραστηριοποίηση 11 νέων αεροπορικών εταιρειών και την εισαγωγή συνολικά 21 νέων δρομολογίων, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο τη συνδεσιμότητα του νησιού. Οι νέες εταιρείες, Ellinair, Alitalia, Israir, Air Berlin, Azur Air, Yan Air, Cobalt Air, Pobeda, TUS Airways, Wind Rose, μετέφεραν γύρω στις 428 χιλιάδες επιβάτες, ενώ η αύξηση των πτήσεων σε υφιστάμενα δρομολόγια είχε σαν αποτέλεσμα αύξηση επιβατικής κίνησης κατά 919 χιλιάδες συνολικούς επιβάτες.
Επιπλέον στην Κύπρο δημιουργήθηκαν δυο νέες αεροπορικές εταιρείες (Cobalt και Tus Airways) ενώ άλλες δυο ξεκινούν οσονούπω. Τέλος η Aegean ενίσχυσε την βάση της στο νησί με περισσότερα αεροπλάνα, πτήσεις και προορισμούς.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments