Γράφει ο Akis Dimarco

Mετά την απώλεια πτήσεων από Όσλο, άρα και της νορβηγικής αγοράς, και την πολύ μεγάλη μείωση πτήσεων από Ρώμη, έρχεται φέτος ένα ακόμα χτύπημα από την αγγλική αγορά. Η Θεσσαλονίκη χάνει και τις πτήσεις από το Μπρίστολ της αγγλικής Thomson, γεγονός το οποίο έχει τεράστια σημασία καθώς η πτήση αυτή δεν εξυπηρετούσε μόνο μία από τις σημαντικότερες αγορές της ΝΔ Αγγλίας, αλλά και πελάτες από την Ν.Ουαλία, κυρίως από το Κάρντιφ και το Σουόνσι. Συνυπολογίζοντας τις μητροπολιτικές περιοχές των πόλεων αυτών μιλάμε για μία αγορά 2,5 εκατομμυρίων κατοίκων.

Tη στιγμή που η Ν.Ελλάδα και τα νησιά κερδίζουν συνεχώς πτήσεις τσάρτερ ή δρομολόγια χαμηλού κόστους από όλες τις αγορές του Ην.Βασιλείου, η Θεσσαλονίκη, Πιερία και Χαλκιδική χάνουν. Και μάλιστα η αγορά της ΝΔ Αγγλίας και της Ουαλίας εξυπηρετεί ένα μεγάλο ελληνικό φοιτητικό αλλά και μόνιμο πληθυσμό από την Β.Ελλάδα που δυσκολεύεται όλο και περισσότερο να ταξιδέψει στην πατρίδα, όταν Easyjet και Ryanair έχουν βάση στο Μπρίστολ, και οι Thomas Cook και Thomson δρομολογούν δεκάδες πτήσεις προς τη Μεσόγειο κάθε καλοκαίρι τόσο από το Μπρίστολ όσο και από το Κάρντιφ. Αυτή η φθίνουσα κατάσταση, δεν είναι καινούρια, καθώς με τα χρόνια η Β.Ελλάδα έχει χάσει πτήσεις από Κάρντιφ Νιούκαστλ, Μπέρμιγχαμ, Εδιμβούργο, Γλασκώβη, τεράστιες αγορές ανεκμετάλλευτες τόσο εισερχόμενου όσο και εξερχόμενου τουρισμού, αλλά και έχει μείνει απέξω και από την ανερχόμενη αγορά του Μπέλφαστ. Οι δε Thomas Cook και Monarch έχουν εξαφανιστεί εντελώς από το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης.

Στο μεταξύ η Ellinair, δεν έχει επιβεβαιώσει για φέτος τις απευθείας θερινές πτήσεις που είχε για Μιλάνο και Βερόνα τις προηγούμενες χρονιές, γεγονός που αν επιβεβαιωθεί θα φέρει ακόμα μεγαλύτερο πλήγμα στον τουρισμό της Β.Ελλάδας.

 

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments