Πως είχαμε αναφέρει σε άρθρο στις αρχές του καλοκαιριού με τίτλο “Απογοητεύει η Fraport”, η εταιρεία που στις αρχές Απριλίου ανέλαβε τη διαχείριση 14 περιφερειακών αεροδρομίων, απογοητεύει. Όχι γιατί δεν είχε ένα μαγικό ραβδί ώστε με μιας να μετατρέψει τις παράγκες σε σύγχρονα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, ούτε γιατί δεν έκανε αυτό που υποσχέθηκε, δηλαδή να κάνει κάποιες γρήγορες παρεμβάσεις ώστε να βελτιώσει την εμπειρία του ταξιδιώτη στο αεροδρόμιο. Απογοητεύει γιατί δεν τα κατάφερε σε επίπεδο οργάνωσης, ώστε να βελτιώσει τη λειτουργία τους και να ταλαιπωρείται λιγότερο ο επιβάτης στα αεροδρόμια.

Μετά από αυτά που γράψαμε τότε για το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, ακολούθησαν από τοπικούς φορείς έντονες διαμαρτυρίες και σε άλλες περιοχές της χώρας για τα δικά τους αεροδρόμια όπως στη Ρόδο και τα Χανιά.

Τώρα είναι η σειρά της Μυκόνου. Με επιστολή που έστειλε στη διοίκηση της Fraport o Δήμαρχος Μυκόνου Κωνσταντίνος Κουκάς, αναφέρεται στις σοβαρές παρενέργειες που προκαλούνται στην εύρυθμη λειτουργία του νησιού κατά τους θερινούς μήνες, λόγω των προβλημάτων που παρουσιάζονται στη λειτουργία του Αερολιμένα Μυκόνου, και οι οποίες επιφέρουν σοβαρό πλήγμα στην εικόνα τόσο του νησιού όσο και ολόκληρης της χώρας.
Συγκεκριμένα, ο Δήμαρχος Μυκόνου αναφέρεται στα εξής προβλήματα:
1. Παρουσιάζεται ιδιαιτέρως σημαντική χρονοκαθυστέρηση στη διαδικασία παραλαβής των  αποσκευών, με αποτέλεσμα να επικρατεί συνωστισμός και να επηρεάζεται άμεσα η ομαλή λειτουργία του αεροδρομίου.
2. Υπάρχουν σημαντικά προβλήματα, ως προς τις συνθήκες υγιεινής και συγκεκριμένα με την καθαριότητα τόσο στις τουαλέτες όσο και στους υπόλοιπους κοινόχρηστους χώρους, με αποτέλεσμα το αεροδρόμιο να παρουσιάζει μια εικόνα, η οποία αναμφίβολα δεν αρμόζει στον προορισμό μας.
3. Λόγω του μεγάλου αριθμού αναχωρήσεων και του μεγάλου αριθμού επιβατών σε συνδυασμό με τον μικρό σε διαστάσεις χώρο αναμονής των επιβατών για τις πτήσεις εσωτερικού, κρίνεται απαραίτητος ο σχεδιασμός της σταδιακής εισόδου των επιβατών στο χώρο αναχωρήσεως βάσει χρονικής προτεραιότητας της πτήσης, ώστε να μην παρατηρείται το φαινόμενο στο χώρο αναμονής να στοιβάζονται εκατοντάδες άτομα.
4. Έχουν εκδηλωθεί παράπονα για τον ανύπαρκτο κλιματισμό στο χώρο αναμονής για τις πτήσεις του εσωτερικού.
5. Χρήζει άμεσης διευθέτησης το θέμα της προσωρινής στάσης και στάθμευσης των μικρών και μεγάλων τουριστικών λεωφορείων και μέσων μεταφοράς στο χώρο έμπροσθεν της πύλης των αφίξεων και των αναχωρήσεων του αεροδρομίου, προκειμένου να αποφεύγονται τα φαινόμενα της κυκλοφοριακής συμφόρησης αλλά συγχρόνως να διασφαλίζεται η ασφάλεια των επιβατών κατά την αποβίβασή τους και αναχώρησή τους, οι οποίοι σήμερα είναι υποχρεωμένοι να περνούν με τις αποσκευές τους ανάμεσα από τα οχήματα που είναι ατάκτως σταθμευμένα στο χώρο του αεροδρομίου.
6. Διευθέτηση και ορισμός χώρου αναμονής των ιδιοκτητών – οδηγών των τουριστικών επιχειρήσεων και ξενοδοχείων, οι οποίοι αναμένουν τους πελάτες τους.

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε Δήμαρχος Μυκόνου ”είναι αδιανόητο να επικρατούν αυτές οι συνθήκες, σε ένα από τα δημοφιλέστερα αεροδρόμια της χώρας κατά τη θερινή περίοδο, ειδικά όταν έχουμε ενημερώσει εγκαίρως τη Διοίκηση της Fraport Ελλάδος σχετικώς, από τον Νοέμβριο του 2016”.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments